Monday 17 October 2011

podsumowanie #12 wyzwania z tłem

Witam słonecznie:)
bardzo się cieszymy, że wyzwanie się spodobało, o czym świadczy ilość prac, które podlinkowałyście...
w wyniku głosowania wyłoniłyśmy najlepszą pracę, która otrzymuje banerek na bloga...






bezkonkurencyjna tym razem okazała się ta piękna praca Nimuchy:




serdecznie gratulujemy!!!:))



w wyniku losowania bonu na zakupy w sklepie scrapki.pl 







szczęśliwą jego posiadaczką została...Madzik:)
również gratulujemy!!!

w sprawie realizacji bonu proszę o kontakt na maila:
patrycja@scrapki.pl




dziękujemy za wspólną zabawę i zapraszamy na kolejne wyzwania...
a kolejne już trwa - Ankan zaprosiła Was do zabawy z timoholtzową książeczką:)


10 comments:

  1. Gratuluje :) Piekna praca :) I Madzik szczescia w losowaniu rowniez gratuluje :)

    ReplyDelete
  2. Ale się cieszę!!! :D Dziękuję!!! :D
    Madzikowi też gratuluję:)

    ReplyDelete
  3. Gratuluję! Zachwycająca praca! :-)
    Madzik - szczęściaro ;-)

    ReplyDelete
  4. Gratuluję dziewczyny!
    Nimucha - obłędna praca!! dostałam ślinotoku. :D

    ReplyDelete
  5. Gratuluję dziewczyny :)
    piękna praca Nimuszko!

    ReplyDelete
  6. Piekna praca Nimuchy była bezkonkurencyjna, ale ja i tak nieźle się brudziłam w tym wyzwaniu ;o)
    Strasznie się ciesze z tego bonu. Wow, wow, wow. Nie moge znowu uwierzyć ;o))
    Dziękuję.
    Na książeczkę też mam chrapkę ;o))

    ReplyDelete
  7. praca Nimuchy zapiera dech w piersiach!

    ReplyDelete
  8. W pełni zasłużone wyróżnienie!

    ReplyDelete
  9. Haaaa, Nimuszko wiedziałam :D Gratuluję bardzo :D Wygrała moja faworytka ^^

    ReplyDelete